saknaden kommer alltid finnas kvar.

Idag skulle lillebror Markus blivit 11 år. Vi hann fira en födelsedag, och den dagen kommer jag alltid bära med mig i mitt hjärta.

Jag önskar du fanns kvar med oss. Saknaden och smärtan är olidlig just nu.

Markus föddes 8/4-01. När han var sex månader gammal fick han leukemi, blodcancer. Efter ett år av kämpande på sjukhus orkade hans lilla kropp inte mer. Livet är så otroligt orättvist.

Älskade lillebror, jag önskar att jag fick krama om dig och viska "grattis" i ditt öra. Men det får jag inte. Jag kommer aldrig mer få krama om dig.

Dom säger att en bild säger mer än tusen ord, men jag skulle byta tusen bilder bara för att höra din röst.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Elin Brunlöf

:´(

2012-04-09 @ 01:28:41
URL: http://ebrownie.blogg.se/
Postat av: Mamma

älskade älskade lille pojke.

Saknaden att Markus inte är med oss går inte att ta på, går inte att förklara MEN den finns där. Vissa tror att det blir som vanligt efter några år men då har dom ALDRIG upplevt det vi har. Man blir aldrig hel igen.....

2012-04-09 @ 10:07:48
Postat av: Andrea.

Kram till er! Världen och livet är så otroligt orättvist ibland.

2012-04-09 @ 12:07:54
URL: http://elffors.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0