farligt trött

När klockan ringde imorse kändes det värre än någonsin. Jag var så trött så det finns inte ord att besriva det! Vad har hänt med mig? Säkert vädret. Kan man bli annat än trött av detta gråa pissväder?

Just nu sitter jag och kollar nyheterna och knaprar på en smörgås. Det är farligt att sätta sig i soffan när man är trött.. man sugs lätt fast, och det har jag INTE tid med!! Sminket är spacklat (otroligt halvhjärtat), så nu är det dags för håret att få lite volle!

Hörs då!

Ps, ni vet väl att vår 75% REA på glitter har övergått i enhetspriser!?
Halsband 25kr
Armband 20kr
Örhängen 15kr
Kom och kööööp vettja! See ya.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0