ytterligare en till samlingen.

Ikväll var första silversmide-kurs-kvällen! Jag valde att göra en ring till höger långfinger (en jag tänkte på länge!), som inte alls var särskilt avancerad. En bra första grej att göra tyckte jag och kursledaren. Nästa vecka blir den färdig, men ni kan få en liten sneakpeak nu. Divine.

Kvällens outfit + kvällens jobb.

Ringen ser helt sne ut.. det beror på att den är det. Jag hann inte banka den rund innan det var dags att gå hem. Mycket att gå igenom såhär första gången. Tur att det bara är jag som är ny i hela gruppen! = Mycket tips och råd från alla :)

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mamma

spännande. Passar dig utmärkt att skapa och speciellt smycken som du gillar :) Färg och form är ju något du kan ;)

2011-09-07 @ 08:20:23
Postat av: Maja

Duktig tjej!! Mamma tyckte det var så roligt att ha dig där! Hoppas du hade roligt :) Kramar

2011-09-07 @ 19:49:36
URL: http://rifika.devote.se
Postat av: mamma

Den ringen äger jag nu!

2012-02-09 @ 10:00:39

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0