vill man vara fin får man lida pin.

Ni vet den där öron-håls-maskinen jag berättade om för några dagar sen? Att den var old school eftersom man var tvungen att med handkraft trycka igenom örhänget genom örat. Well, that was wrong. Jag visade Micke maskinen idag, och han bah "Du drar ju ut denna och sen trycker du på denna och sen .. BANG!" .. Jävlar va blond jag kände mig då. Brast ut i ett gapflabb och berättade om min smärtsamma piercing-stund här hemma.

HAHA.

Nåja, jag velade som värsta chicken ett bra tag innan jag till slut sköt igenom brosket! Det gjorde inte särskilt ont, till en början. Men nu, nu bränner det på bra nog å!

 
BANG! NÖJD!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0