upprörd.

Åh, underbara ledig sö.. VÄNTA NU! Kom just på att valbo sms:ade igår och behövde folk idag pga sjukdom. Så hej då lediga söndag! Det är ju nästan så att man vill börja gråta alltså. Men vad ska man göra? Gick liksom inte att säga nej.

Jag hade verkligen längtat efter den här dagen. Oj, så skönt att vara ledig. För nästa vecka jobbar jag mån-fre. Så detta inte-vara-ledig-idag innebär att det blir 10 dagar i rad för mig. Jag är sååå excited! NOT!

Nu ska jag brygga lite kaffe och försöka piggna till liv. Tänkte åka upp till hemlingby för några kilomters hurt. Det sköna med att gå själv är att jag kan spinga när jag vill, sluta när jag vill, ta en extra kilometer utan att fråga.. men det tråkiga med att gå själv är att man går själv. Jag kan faktiskt inte bestämma mig vilket som är skönast. Summerar såhär: Omväxling förnöjer!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0