underklädsproblem.

Emma! Tyvärr så hann jag inte se din kommentar i tid. Men jag skulle iallasnyggafall satsa på en bustier, ett par hipsters, strumpebandshållare och stayups! M-m-m! Personligen föredrar jag svart. Svart spets. Alltid en höjdare. Korsetter kan kännas lite overkill ibland. Så japp - bustier. För en bh kan kännas för vardagligt. Så definitivt bustier.

Sen tycker jag alltid att man får tänka på sin kropp och ta det som passar bäst, det som framhäver det snygga. Och det är bara du själv som vet det.

Ibland brukar jag köra på oj-kom-du-hem-nu?-stilen. Vilket innebär ruffsgigt hår, höga tjocka 'mys'-strumpor, snygga bomullstrosor och en t-shirt. Det gillar grabbarna också. Man ser sådär lagom slapp-snygg ut. Som att man inte hade en aning om att sin käreste skulle kliva in genom dörren. ;)

Hoppas ni får en snygg kväll! Hehe.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anonym

Behöver mera hjälp här! Hittar tamefan inte strumpebandshållare någonstans!!!?

2011-09-05 @ 17:45:24

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0