saknar mina extensions.

God morgon i regnrusket! För här är det verkligen ett ruskigt regnande. Det ÖSER ner! Otroligt mysigt, OM man ska vara inne hela dagen. Vilket jag inte ska vara.. SUCK!

Igår färgade jag håret och brynen, så idag tänkte jag att håret inte skulle se så kort ut. Idag tänkte jag att jag hade vant mig. Idag tänkte jag att det skulle blir bra bara jag fixade det. Idag tänkte jag "äh, det går bra det här å!" .. men tyvärr så måste jag meddela att mitt hår känns... otillräckligt? Idag känner jag mig... inte som mig själv. Efter typ tre månader med extensions hade jag glömt bort att jag 1, hade klippt av mig en bit innan vi satte in det och 2, att jag inte har tjock hår. Surt, sa räven. Grymt, sa grisen. Grymt surt, säger jag.

Elin med surläppen:


Vad tycker ni? Ser ni någon skillnad?
Och JA, jag vet att morgonrocken ger mig världens djupaste v-ringning. Men vem bryr sig? Egentligen - VEM bryr sig? Jo, just det ja! Ni anonyma avundsjuka människor har sägert någon kommentar att lägga.

Detta blir intressant.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida Gunneriusson

Vafan är du blind kvinna? Du har ju en hel lejonman! OTROLIGT HÅR!

2011-09-19 @ 12:55:54
URL: http://barbiebottom.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag skulle göra vad som helst för att byta hårsvall med dig. Jag har svennebanan hår:(

2011-09-19 @ 14:44:19
Postat av: Angen

Sexigt ;)

2011-09-19 @ 18:51:23
URL: http://angenf.blogg.se/
Postat av: kaaaka

Haha du är änna för rolig, fniss från mig här på bussen ;)

2011-09-19 @ 20:16:24
Postat av: Sabina

Det finns en låt med David Guetta som heter Sexy Bitch. Av någon anledning så kom jag att tänka på den när jag såg bilden. Fråga mig inte varför.

Sedan så forsatte jag att läsa, och kom att tänka på en låt med Nicki Minaj där hon sjunger Haters, you can kill yourself.



Mer naket till folket!

2011-09-19 @ 23:20:34
URL: http://sabinaenberg.blogg.se/
Postat av: Nanna - you know ;)

snygging

2011-09-21 @ 01:46:35
URL: http://nannamoruso.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du inte använda löshår med clips då? Då kan du ju sätta i det och ta ur det när du vill och det sliter kanske inte lika mycket på ditt eget hår.

2011-09-22 @ 17:20:25

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0