pensionären.

Fil med banan, frön och sylt + kaffe = bra start på morgonen! Den här filtrenden är här för att stanna. Jag håller mig mätt tills lunch, magen mår bra och det går lätt att äta. Japp, filen är här för att stanna.

Imorse när jag slog upp mina blå, sträckte på mig och tänkte "Ahhh, nu måste jag ha sovit länge! Skönt!" var klocka inte alls mycket.. den var 07:23 ! Vaaaafaaan, liksom! Kärring-varning här hemma! Vad är det för fel på mig!? Sov kvinna, SOV! Jag är ju ledig idag.

Ja ja, nu ska jag dra på mig skorna och brumma iväg till affärn'. Igår låg det även en avi i brevlådan förstår ni. Spännande! Älskar att handla på nätet, för då blir det så spännande när saker och ting anländer! Jag glömmer liksom bort vad jag har köpt efter ett tag. Är ni också excited? I bet you are!

Ps, Sabina - loved your comment!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0