long time no see.

Hello peeps! Nu har det vart full rulle igen.

Jag har inga snygga sovrumsbilder att bjuda på, tyvärr. Jag vill köpa nya gardiner och nya prydnadskuddar (haha, vafan var det där för tantigt ord?) innan ni får se.

Just nu ekar det tomt i största delen av huset. Vi har en öppen planlösning mellan vardagsrummet, hallen och köket på ungefär 60kvm som är utrymt! Det är nämnligen såhär att vi ÄNTLIGEN ska spackla och slipa och måla taket där. När vi flyttade in var det ett hemskt trätak som vi inte ville måla över. Nej nej, här ska vara ett slätt vitt tak med spotlights. Så vi har rivit ner everything och satt upp nytt, om ni minns? Vi vet dock inte vilken dag målaren kommer. Jag får leva i sovrummet tills det är klart. Tur att sovrummet är fin fint iallafall!

Bakom min har jag köket. Det ni ser är lite hall och lite vardagsrum.


What else? Nja, inte så mycket att skriva nu. Det enda som har hänt i mitt liv är väl i princip urstädning av huset, som sagt, och andra organisationsgrejer. Så att säga.

Vårat fina hus:



Jag har fått in några intressanta kommentarar som jag kommer svara på senare.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0