jag älskar mitt jobb.

Mamma, du undrade vart halsbandet kom från. Well, vart tror du? *blink blink* Vi har fått in massa snygga till trenden Top Collection. (även ringar och armband, såklart) Idag fick ett till komma med mig hem. Modifierade om de vita stenarna till silverpluppar. Tycker att det blev mycket bättre! Tänkte först göra dom svarta.. men nja, inte idag.

Det översta är alltså originalet. 169kr på Glitter!

Och här kommer en svindålig bild på halsbandet som mamma hade uppmärksammat. Även detta har jag modifierat om med nagellack. Svart fick det bli då.

Kanske är jag duktig och fixar en bättre bild.. someday.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mamma

känner att jag inte hinner använda allt i min smyckes låda :) Kanske ska ta med den till dig så du kan omarbeta vissa.....

Men, jag vet ju att jag kommer att hitta mer när jag hälsar på :)

2011-09-16 @ 10:30:22

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0