hur hittar man tillbaka till sig själv?

Ibland känns det som att man håller humöret upp allt för länge. Att man klistrar på det där fejkade smajlet så pass länge att man inte vet om man skrattar för att man förväntas skratt, eller för att man tycker det är roligt - på riktigt. När man är arg och ledsen är det till och med jobbigt att fejka ett leende när man ska ta på roughen.. och då mina vänner, då är det jobbigt.

Jag gillar inte att vara ledsen. Eller arg. Eller grinig. På senaste tiden känner jag inte igen mig själv. Vad är det som händer? Jag gillar inte att vara mig just nu. För om sanningen ska fram har den riktiga elin varit borta sedan länge. Den där starka tuffa snyggingen med skinn på näsan har gått i ide. Och det är utmattande att varje dag försöka agera som att hon inte har försvunnit, som att hon fortfarande är vaken.

Hur hittar man tillbaka till sig själv?



Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sis

Du ska gå på healing (som jag var på förut)- o fylla på energierna! För de tar slut ibland o det är helt naturligt om man t ex stressar mkt med mera. så det rekommenderar jag starkt! (iaf han jag var hos i kilafors)

KRAM

2011-09-23 @ 13:02:04
Postat av: Jenny

Umgås med folk som ger dig energi, gör saker som ger dig energi!

Kanske inte världens bästa tips va vet jag, men det brukar funka för mig :)

2011-09-23 @ 13:34:02
URL: http://jennyo.myshowroom.se/
Postat av: Emma

Jag känner igen mig.

Var förut hård som sten och brydde mig inte om något eller någon. Jag körde mitt eget race.

Nu, nu är det en fasad och jag känner att jag vill gråta var och varannan dag.

Känns skitjobbigt!

Hoppas du hittar tillbaka till dig själv snart.

Själv är jag så långt borta från mig själv jag kan vara..!

2011-09-23 @ 19:47:18

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0