hej och hå!

Gooooooood morgon, peeps! Hur kommer det sig att när klockan ringer seven o'clock är det super svårt att ta sig upp. Aldrig har jag varit tröttare. MEN när jag är ledig och inte har ställt klockan och vaknar seven o'clock är jag pigg. It doesnt make sense! GUD!

Jag ska vara nere på Studio Plaza klockan nio för att få mina naglar fixade av Maria. Yes you heard me - ingen Elins Nagelstudio denna gång. Jag har nämnligen blivit övertalad av Maria att testa henne. Dessutom har jag hört att hon är grym på leopard! Hur naglarna blir får ni se sen. Whhooopppaaa!

PEACE OUT!


Japp - det är nya höga strumpor jag har på mig. E-bay, såklarrrt!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0