go elin, go!

Aaaahh! Men så schööönt med en dusch! Idag är en bra dag - jag har jobbat hela dagen, kom hem och bytte om för joggingrunda och nu sitter jag och väntar på maten: fläskfilé! Synd att vitlöksbröden var slut på affärn. Usch, vilken besvikelse. Men inte är jag ledsen för det ä! Krutet jag hade uppe i hemlingby gör mig så glad att det kompenserar vitlöksbrödet. Jiihaa!

Efter maten blir det godistajm och sen FILMKVÄLL!

Som sagt; en mycket bra dag. Och kväll. Jag är nöjd.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Carro

Så fort jag är frisk ska jag med dig ut och röra på fettet! ;)

2011-09-10 @ 23:19:35
URL: http://Mondoblog.se/Carolina

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0