garvar läppen av mig!

Under dagen och kvällen har min hals gått från ont till pure pain. Helvetes jävla skit alltså! Så fort man kommer igång och rör på fläsket, ja då ska man bli sjuk! Detta är kanske universums sätt att säga "Hallååå, fattaru inte att det inte är nån idé?? Du kommer bli ett fetto vad du än gör!" .. vad vet jag? Något skumt är det iallafall.

Nu ska jag fortsätta kolla på Sommarspelen 2011. Klicka HÄÄÄÄR om du vill kolla på webben. Skratta lugnt. Det gör INTE jag. HAHAHAHAAA!

Mamma, du måste kolla. MÅSTE.

Önskar att hon och jag hade kollat tillsammans.
Ikväll saknar jag hennes skratt. Mami ♥

God natt.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mamma

hahahaaaaaa, Fadde å studsmattan, hahahaaaa. Håller med Elin, Vi brukar ju sitta å skratta åt sånt här.. Kram

2011-09-13 @ 10:37:32

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0