dumma iphone.

Strax innan jag skulle sluta mina blå igår slängde jag ett getöga på telefonen.. WHAT THE F..!? Efter att ha pratat med Micke har telefonen fastnat i ett läge. IGEN. Precis såhär såg det ut:

Det var dessutom typ en timme sen vi la på..

Efter mycket meckande fick jag till det. Trodde jag.

Som ni ser är alla appar huller om buller.

Då var det bara att dyka in på facebook och kolla om någon vänlig själ kunde slå en bella till mig. Klappat och klart, tack och bock. Efter ett missat samtal så var allt back to business igen.

Det är inte första gången detta händer. Någon som varit med om lika?


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sis

Skaffa en likadan lur som mej istället ;-)

Kram sis

2011-09-13 @ 10:59:01

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0