dinner and a movie.

"Hello love!
Klockan 19:20 vill jag att du hämtar mig.
Du ska vara nyduschad och hungrig.
Älskar dig."

Så stod det på lappen jag lämnade till Micke imorse. Bakfickan och bio, riktigt mysigt! Vi såg Horrible Bosses och den var skit kul! Dock glömde jag mitt bälte där, men det fixar sig imorgon. Handlar man inte på myrornas så får man rota i upphittat-lådan, eller? Haha! Jag hoppas personalen är för fet för att få på sig mitt midjebälte. Det såg iallafall så ut. Annars kan jag betrakta bältet som dead and gone (som justin skulle ha sagt det).

Nej, nu ska vi ta en varm dusch. Jag sitter inlindad i skogshuggarfilten just nu!


Pöss och go'natt! Hörs imorgon. ..eller nåt!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: anonym

Hej underbara Elin och tack för en så sjukt bra blogg! Jag vill ha lite tips av dig angående kärlek. Du och din kille har ju varit tillsammans ett tag men verkar fortfarande så himla nykära, hur gör ni? Jag har varit tillsammans med min kille i några år nu men det är inte alls lika "hett" längre, vilket är tråkigt! Så snälla ge mig dina bästa tips!:)

2011-09-05 @ 13:30:38
Postat av: max

vilken skönhet!

2011-10-24 @ 11:11:56
Postat av: Anonym

du lär ju oxå va för fet för de eftersom du tog a dig de på bion när du satt dig ner HHAHAHAHA hoppss du blivit mognare med åren.

Svar: eeehhh..?
Elin Haglund

2014-06-22 @ 21:13:09

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0