denna vecka har börjat bra.

Idag var det julafton på jobbet! Höstens snygga nyheter är här! Woohoo, i love it! Feta halsband, stora ringar, leopardmönster och fjädrar. Det som fick följa med hem idag var ett halsband för 149kr (finns även i guld/brons) och en ring för 59,90kr. Sjukt bra priser! Både jag och vår söta praktikant köpte ringen! MUMS!



GLITTER IS THE PLACE TO BE! is the place to shop*

Vad annars? Jo, i brevlådan låg det lite roliga saker!

*Svar från fittdoktorn = inga cellförändringar! Puh!
Firade detta med två godisar jag hittade här hemma.

*USB-uttag laddningsgrejs till bilen. You get it, huh?

*Öronhålstagnings pistol!! Hade dock inte stake nog att göra på mig själv. För mycket brosk. Så jag får be någon anna imorgon, alternativt vänta till torsdag då Micke kommer hem. Någon som vill ha ett hål?


En aning oldschool, men funkar nog utmärkt ska ni se! Tänker nog prova att ta ett hål längre när på örat istället, där det inte gör svinigt ont eller är mycket brosk. To be continued..



Okej då.. kanske inte har så lite hår ändå rååå. (läste igenom kommentarerna. Skäms på mig!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Lina strand

Jag vill ha en massa fler hål :D

2011-09-19 @ 22:14:22
URL: http://smutslivslina.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0