dålig start på dagen.

Att börja dagen med två skivor rostat VITT börd känns inte ok faktiskt. Hur länge tror ni jag håller mig mätt på det? Två timmar? Jag skulle tippa på 10 minuter. Fan, jag måste verkligen handla idag. Fick ett tips från coachen att a-fil med müsli är ett fantastiskt sätt att starta dagen med. Bäst att ta det tipset, även om jag avskyr fil. Kan ju bara hoppas att mina smaklökar har förändrats sen jag provade det sist, för typ 10 år sen. Surt, sa räven.



Emma Anonym, strumpebandshållare hittar du på lindex!! Har du mycket tid över så finns det många olika varianter på e-bay för en billigare penning (garter belt on english). Japp, jag var TVUNGEN att tipsa om e-bay som den junkien jag är! Haha.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Carolina - Olina

Fil och banan är skitgott med, fiberrikt, vill man ha något som lägger sig fint i magen så kan man tillsätta sesamfrön också. Jag har socker i men man kan ju utesluta det om man vill vara nyttigare. Perfekt att äta före och efter träning med. Och gott sa grisen! :D

2011-09-06 @ 09:05:03
URL: http://olina.blogg.se/
Postat av: sis

Jag brukar istället för fil äta naturell mild yoghurt, vilket åxå är kanonbra! För jag tycker åxå fil är ganska surt :P

Men om jag ändå ska äta fil så brukar jag äta nån sort som heter typ Onaka eller liknande....hm nå krångligt namn är det iaf :P

Kram!

2011-09-06 @ 21:09:59

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0