busy day.

Ofrivillig sovmorgon, check! Gud vad stressigt det blir när man sover för länge. Kanske ingen nyhet för nåon där ute, men ändå. Idag ska vi städa undan allt i köket, hallen och vardagsrummet. I veckan kommer det en målare som ska fixa taket! Wiihoo! Så jävla happy är jag right now.

Detta betyder alltså att vi måste, som sagt, städa undan en massa. Bära ut möbler. Fasa taket. Och bla bla bla. Allt helst idag, så att vi kan få en ledig dag imorgon. Men vi får se hur det går med det.

Ikväll ska jag på b-day party, men jag måste erkänna, jag är alldeles för stressad för att se fram emot den. Men så är det att ha hus! Och massuppfitta mig inte nu, för jag älskar att vi bor i just ett HUS!

Stressad nyduschad tjej som dricker kaffe:


Ps, sovrummet är klart och det blev så jävla bra!!!!!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anonym

vill se bild på sovrummet :)

2011-09-03 @ 21:08:07

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0