busy day.

What a day.. what a day..

För en gångs skull har jag haft fullt upp på en ledig dag! Kul! Började, som ni läste, med en promenad med Carro. Därefter ut till valbo för att kika lite. Köpte ett par jeans (jeggings?) från Gina Tricot. Riktigt snygga för att bara kosta 199kr! NÖJD.

Funderar på att köpa ett par mörkblåa också. Jag har aldrig ägt ett par sådana.

Efter jeansfyndet åkte jag till svägerskan för att passa söta Amra! Vi målade, läste saga, plåstrade om skadade gosedjur, åt mellis och gjorde pärlarmband!

Amra valde färger och jag fick trä på dom på tråden. (trä på?)

Efter barnpassningen blev jag bjuden på middag - lyx! Men innan dess hann jag hem för att lasta på äppelträd-spill-grenar på släpvagnen och duscha. Middagen bestod av broccoli- och skinkgratäng med potatis! Verkligen SKIT GÖTT! Det ska jag göra här hemma inom snar framtid.

När jag var mätt och belåten åkte jag iväg till silverkursen... och nu är jag hemma igen.

Sammanfattning: En riktigt bra dag! Trots att den började mindre bra..


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0