äppelpaj.

När jag hade krattat alla jävla äpplen som rasat (ett evighetsjobb som måste göras typ varje dag) tänkte jag att nu får det fan vara dags att göra nåt av dom! ..dom som INTE har fallit alltså.




Jag har aldrig gjort en äppelpaj förr, så detta är ytterst spännande! Ikväll tar vi med den till K&L för provsmakning. Hoppas på högsta betyg!

Och micke fortsätter med elen han..

Vi fick fika-besök på ett par timmar, men nu är han på g igen!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Emma

Åh Elin nu behöver jag din hjälp! (hoppas du fortfarande har tassarna på datorn så jag hinner få svar!)



Min pojkvän kommer hem i helgen och jag vill vara lite extra snygg, vad ska jag köpa för underkläder? Body, bustier, stay ups, endast nya snygga trosor bh?! Du verkar vara bra på sånt så skulle vara snällt om du kunde ge mig tips :D

2011-09-02 @ 17:40:55
Postat av: Mamma

Det är mammas flicka dä!!! Efter pajen kan du ju göra äppelmos som du tycker så mycket om :)

2011-09-02 @ 20:06:28

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0