ännu en tidig morgon.

Dagens frukost:

Idag hade jag banan i filen, och det var SÅ mycket godare!

Var det några av er som gick vilse igår eller? Hallå, vi hade bra erbjudanden på allt i hela butiken! Och vad gör ni? Ja, inte vet jag.. men där var ni då inte. Kan väl tillägga att det var dumt att ha klubkväll på en fredagkväll kanske. Men bara kanske.

Anyways...
Efter jöbbet igår däckade jag typ på en gång. När Micke kom hem satt vi båda med datorerna i knät i sängen. Jävligt skön kväll faktiskt. Slapp, slappare, slappast.

Nej, nu ska jag dra på mig kläderna, borsta gaddarna och sätta upp håret i en ful svans (lort-varning!). Idag är det jobblördag som gäller. Öppning till stängning står på schemat.

PEACE OUT!

Hahaa... hot? NOT!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0