you and me.

På silverkursen i tisdags gjorde jag klart ett halsband åt Micke. Han skulle få det i julklapp... var det tänkt. Men blotta tanken på att försöka dölja något för honom i två månader tog knäcken på mig, så igår fick han det.




Jag är riktigt jävla nöjd faktiskt.
Och han blev nöjd han också.

Det står OLSSON (hans efternamn) på framsidan och HAGLUND (mitt efternamn) på baksidan. ♥ Under båda namnen är det gävlestämpel, datumstämpel och silverstämpel.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

YES we dooo! :}

2011-10-22 @ 09:42:43
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va äre för silver kurs du går på? fint halsband :)

2011-10-23 @ 09:54:21

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0