vill ha.. måste ha!

Sitter och surfar runt nu (okej då, har gjort det dom senaste timmarna..) och hittar massa snyggt jag vill ha. Men speciellt så handlar det om en svart pälsväst och hår. Jag var inne på att bli brunett för några veckor sedan, men alltså.. hallå. Jag har färgat svart i flera flera flera år nu, så att bli brunett skulle slita för mycket på mitt hår. Vill INTE slita sönder det. SÅ jag tänker nog beställa tre olika färger brun + svart. Tror det kommer bli nice. Jag hoppas det kommer bli nice iallafall.. Har rådfrågat tre olika frisörer och dom säger "go for it!". Vad tror ni?

Västen. I love it! Känner verligen att jag MÅSTE ha den.

Nu får dessa två veckor gå snabbare än snabbast så nya kulor kommer in på kontot. Eller ja, vi får se om jag orkar vänta så pass "lång" tid. Vill ha nu. NU NU NU.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: MANDY- Mamma till River!

Yes, vi har tagit över Marcus pappas hus :)

2011-10-04 @ 10:24:42
URL: http://mandyys.devote.se
Postat av: Ida

jag är brun nu... haha och jag hatar det... eller ja, jag har inte vant mig än. vart blond i över två år.. så.. haha. jag är bitter.



såå det jag tänkte säga var att svart är sjuuuukt snyggt!

2011-10-16 @ 10:50:13
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0