sopslut.

Idag började jag dagen med en riktig jävla PW med Carro och Louise! Underbart. Äntligen helt frisk! *peppar peppar* När vi hade hurtat klart blev det en dusch, och sen åkte vi ut till valbo för att spana lite. Jag hittade mycket fint, men lyckades hålla i alla slantar och kom således hem med INGET. Bra där.

Efter några parti kort hemma hos L sitter jag nu i HUSET (har fortfarande svårt att fatta att vi bor i hus, jag och min kärlek. Kan ni fatta? HUS!) och har ätit lite tacorester och ska hoppa in i duschen snart. Är helt slut i kropp och knopp. Tror att jag kryper ner till en film efter att jag har duschat - japp tidigt.

Så här såg jag ut idag..

..om nån undrade liksom.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0