blääää

God kväll, peeps!

Riktigt seg måndag, måste jag erkänna. Ibland kan TILL OCH MED mitt jobb vara uttråkande. Men kan man vänta sig annat av en måndag såhär strax innan löning? Don't think so.


online gif animator
Haha, ibland ser jag ut som en kines när jag jobbar..

En bättre sak denna måndag: Jag gick till och från jobbet. Känns bra. Jag är så övertaggad till att börja träna alltså! Vill börja nu nu nu. Men tyvärr så går det inte. Inte nu på stört. Suck, pust och stön.

Hostar som en galning.

Fan vilket tråkigt inlägg alltså. God natt.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mathilda Lindström

HAHA! fan jag skrev så först, men trodde de var fel, fuck måste fixa de på en gång :D tack!!!

2011-10-25 @ 09:33:58
URL: http://mtldal.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0