träningstime.



Som ni kan se så ser jag ut som ett trött blockmongo just nu. Syrran och hennes två yrväder till barn har varit här hela dagen. Och ovan som man är vid skratt, skrik och stök är jag nu däckad.

Jag tänker dock trotsa denna trötthet genom att dra ner på gymmet! Woho! Premiär! Micke följer också med. Jävlar va starka vi ska bli!

TUMMEN UPP!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sis

Nästa gång kommer jag utan barn så fixar vi (äntligen) lite makeover på mej med :-) Kul att se huset ert- och du är supersnygg i håret! :-) kraam

2011-11-14 @ 19:48:23
Postat av: Ida

Aaaaa snyggt!

2011-11-21 @ 12:20:43
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0