ny fullspäckad vecka!

God morgon på er alla! Sovit gott? Vaknat torrt?
Själv vaknade jag olyckligt eftersom Micke redan har börjat sin arbetsvecka. 04:45 ringer hans väckarklocka typ. Jag skulle ALDRIG palla kliva upp så tidigt. Min arbetsvecka börjar 12:15 - perfekt!

Igår tränade jag, vilket idag resulterar i träningsvärk. En redig jävla värk dessutom! Det känns som att magen ska trilla av nästan! Haha! (nej elin, INTE skratta - gör för ont) Det gör ont, men är samtidigt skönt - man vet att det gör gött för kroppen!

Ida Leek tyckte att jag skulle hitta en bild på en person jag vill se ut som, för att kolla på när motivationen tryter. Inte helt oväntat är det Vickan på min bild! SÅ SNYGG!

Frågan är bara om jag blir motiverad när jag ser bilden, eller ledsen? När jag inte har någon motivation känns allt som Mission Impossible!

Ja ja, nog med struntprat! DAGS FÖR FRULLE!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

Om inte bilden är något bra knep, brukar det fungera att sätta upp ett mål :)

2011-11-28 @ 11:38:14
URL: http://idaleek.blogspot.com
Postat av: Miranda

när jag behöver motivation, går jag in på din blogg :D you've got it all!

2011-12-01 @ 18:50:30
URL: http://dharmaa.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0