morgonSHOCK!

Tydligen så räcker det inte med några tusenlappar när det kommer till att vara tandsnygg. Hela 50 000 kr måste man punga ut! ..om man vill ha en räls som inte syns. HJÄLP!

Jag tror nog att jag måste omvärdera vad som är värt att lägga pengar på, and whats not. Men som Andréa sa "kanske räcker det med bettskena på natten". Jag borde nog gå till tandläkaren ändå. Efter nyår.

Jag skulle kunna tänka mig att det är en sådan jag behöver:





Ps, inatt behövde jag inte sova själv ♥

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andrea.

Fast du, jag tycker att dina tänder redan är snygga. Det där lilla har jag aldrig sett, förrän din close up som du bjucka på ;P



Det SKA vara lite personligt tycker jag :) (haha säger jag för att mina ser ut som dem gör :P)

2011-11-24 @ 09:45:55
URL: http://elffors.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0