måndag igen.

Här hemma fixas det och trixas det för fullt. Typ. Det blir så fint, så man vill ju börja gråta. Känslan när man gör något som blir så mycket bättre än man kunde ana är priceless! Åh, jag är så lycklig. Världens bästa karl, världens bästa hus.

Idag är det stängning som står på schemat, och direkt efteråt springer jag bort till silverkursen! Missade den i tisdags så får ta igen den ikväll. Jag har en awesome idea så är riktigt taggad!! Imorgon är sista gången, så måtte jag hinna klart!

Idag kör jag på uppsatt och en rätt så clean sminkning:
how to make a gif

Tänkte att jag ska sluta använda ögonskugga på vardagarna. Ser ju lika ut på fest som på jobbet ju. Well, vi får se hur det går med den saken. Ska försöka hålla mig iallafall. Älskar ju sotade ögon, så det kommer bli en tuff utmaning!

Herregud... vilka problem man har. NOT.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0