Lunch update.

Imorse samlades glitterligan (minus Linnea) på waynes för frukost och möte. Trevlig start på denna jobbvecka må jag säga!

Jag har bara fått höra positiva saker om min nya hårfärg idag, så jag förblir nog red head ett tag till.

Dagens Elin:


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Johanna

Men de där gick ju KANON med håret jue!!!!!

2011-11-15 @ 15:08:01
URL: http://apieceofjohanna.blogspot.com
Postat av: Linnéa

Elin, du är skitsnygg i den nya färgen måste jag säga, ovant men superfint! Tänkte på er imorse, älskar personalmöten... istället satt jag på seminarium för att diskutera böcker haha så fel jag valt ;)

2011-11-15 @ 17:49:26

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0