"ledig" idag.

Idag blev det sovmorgon till klockan 10, gött! Vaknade och kände mig pigg och alert! Redo för att ta mig an dagens alla måsten!

Först ut är köksfönstret.
Jag har slipat det, och nu väntar jag på att spacklet ska torka. En jävla väntan måste jag säga. Tar sån tid! Men fint blir det, och snabbt går det! Jag kan bara jag vill, brukar det ju låta. Sant.

Sen ska jag tvätta typ tusen maskiner.
Nej, nu överdrev jag.. Men vi har en del tvätt som skall fixas.

Det måste dammsugas.
Efter att ha slipat vet alla kära hemmafixare där ute att man måste fram med stora sugaren och golvmoppen! OCH dammtrasan. Ja.. ni som har slipat något någongång vet vad jag snackar om.

Silverkursen.
Ikväll är det sista gången.

Well, det var väl mina planer för dagen. Vill hinna träffa Louise också, vi får se hur det går.

JUST DET JA! Igår köpte jag träningskort! WOHO! Me so happy! MEN, jag blev jätte ledsen när jag kom på att mina träningsskor ligger i mickes firmabil... I STOCKHOLM! Fy. Jag som är så peppad!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Fanny

du sminkar dig riktigt fint!

2011-11-09 @ 12:20:17
URL: http://trendsettah.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0