Att vara eller att inte vara..

Idag körde jag öppning till stängning på jöbbet! Gick kanoners. FÖRUTOM en liten detalj... har jag varit OTROLIGT velig idag. Ska jag, ska jag inte? Ska jag, ska jag inte? Om och om och om och om igen i huvudet! GAH! Blir tokig på mig själv.

Och denna velighet eskalerade ju längre tid som gick. Följde med Mathilda och Iza på Coffehouse by George efter jobbet... reste mig upp och gick mot kassan tre gånger innan jag bestämde mig för att resa mig och gå mot BUSSEN. Så nu sitter jag hemma. Undrar vad jag ska äta. Vad borde jag äta, och vad borde jag inte äta?

Jävla mig! Nu får jag ge mig själv en bitch slap och ta mig i kragen! Make up your mind, girl!!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mallllle

Måste bara kommentera.. Du är något av det snyggaste & vackraste jag någonsin sett!! :)

2011-12-30 @ 07:14:39

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0