"vindstilla och klarblå himmel"

God morgon! Såklart vaknade jag med tuppen idag, bara för att jag är ledig och får tillfälle att sova lite extra. Så typiskt! Dessutom har dom lovat moln idag, bara för att jag är ledig och får tillfälle att sola. SÅ TYPISKT! Vi får se vad solguden har att komma med idag. Jag håller såklart tummar och tår för en stekig sol! Och än så länge ser det ju bra ut - vindstilla och klarblå himmel.

När jag klev upp för några minuter sedan så skrek magen efter frukost. Hur kommer det sig att man ibland vaknar och känner sig vrålhungrig? Så jag ska ta och koka havregrynsgröt nu, dricka kaffe och pressa citronen (igen). Om en timme beger sig jag, carro och sabina ut till valbo för motion. Synd att mina benhinnor(?) gör jävligt ont idag!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0