"Vilken mascara använder ni?"

Thank god for mascara!

Vad skulle vi göra utan den?

Jag tycker dock att det är dyrt med mascara. Varje månad ska man köpa en ny (typ), och vill man ha en bra så går den ju lös på över 150 spänn! Helt klart värt summan, men ändå.. i'm just sayin'.

Vilken mascara använder ni? Jag brukar köra på Max Factor's Fals Lash Effect. Just nu har jag den där 4D-skiten. Inte alls lika bra, men det var extrapris på den - så why not?, tänkte jag. Big mistake.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

samma jag med

2011-05-31 @ 15:46:58
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Hanna

Finns inget som slår Eyes to kill/Eyes to kill Excess av Armani, dyr men definitivt värd varenda krona.

2011-05-31 @ 17:11:47
Postat av: Carolina - Olina

Jag använder L'oréals volume million lashes som är typ guds gåva till ögonfransarna! Både förlänger, delar och ger massvis med volym, sen så sliter den inte så mycket på fransarna heller tydligen för de är mjukare än en bäbisstjärt haha. Puss på den! Jag prövade den extra svarta förra gången med men den klumpade sig och var lite gummiaktig. Ett tips bara :)

2011-05-31 @ 22:12:22
URL: http://olina.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0