"Välformade sexiga lår."

Ändrade planer.
Micke ville att jag skulle vänta med duschen, så att vi kunde duscha tillsammans. Hans önskan är min lag, eller nåt i den stilen, så därför tänker jag byta om och dra en powerwalk i blåsvädret! Bränna, bränna, brä-ä-na!

Det här med lår hörrni.. jag vill ha "fylliga" lår. Absolut inte tjocka, eller fläskiga, eller mulliga, eller feta lår. Bara snygga. Jag vill heller inte ha spinkiga, eller smala, eller tunna lår. Bara snygga. Välformade sexiga lår. Och jag tycker det är snyggt när låren INTE går ihop. Mina lår går ihop när jag står rätt upp och ner med hälarna ihop. Däremot om jag står upp och svankar, eller om jag sitter ner, då går dom INTE ihop. Detta innebär att jag inte har långt kvar till stående-snygga-ej-ihop-lår. Haha, inte för att detta stör mig så pass mycket att jag måste ta upp det i bloggen.. but still.

Igår satt jag med datorn i knät, och det var då jag började fundera på detta. Igen.


Nu får ni inte massuppfitta mig heller. Jag tycker det ska vara en LITEN springa mellan låren. Dom ska gå ihop uppåt pullan, och nere vid knäna. Förstår ni? Inga catwalk-ben här inte! Fy satan så fult! But that's just my opinion.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sis

Ja visst är det snyggt med ett par välformade lår(o rumpa) därför jag försöker träna just de delarna så ofta jag kommer ihåg :P Just för att de ska bli mer formade so I see what U mean! :) Men vi ska va glada ändå... det kunde vart värre med en massa celluliter osv. Du är redan välformad i mina ögon :)

Kram!!

2011-05-19 @ 20:50:18

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0