"GLAAAD!"

När jag kom hem från jobbet blev jag GLAAAD! Min alldeles egna Mr Handyman har gjort klart innertaket! Eller ja, gipsskivorna tog slut så ALLT är inte klart. Men nästan så! Varde ljus!

Herregud så bra det kommer bli.
Herre-jävla-gud så inåt helvete bra det kommer bli!!

Något annat är bra, som blev bra, är min senaste gadd:

Love, love, love it!

Varför jag har en bikinitop på mig bara? Well, såhär är det:
Jag trodde vi skulle hinna gadda mig lite på revbenen, och då är det bäst att ha en bikini på sig, för annars blir det att flasha boobsen. SÅ jag skippade linnet och hade på mig en slapp stor långärmad tröja istället. DÄRFÖR ligger jag i bikini när jag gaddar armen. Get it? Svar på tal, liksom.


Idag blev det en vessla till middag. En helt vanlig vezuvio.
Underbart gött! Just as you know. Natti natt, babes.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0