"tjejkväll"

God morgon! Det blev en sen kväller igår, så nu är jag superdupertrött ska ni veta. Men men, vad gör det om hundra år?

Ikväll är det TJEJKVÄLL PÅ STAN och galleriorna (vet ej hur det är med butikerna utanför) har öppet till 22! Massa snygga erbjudanden kommer finnas! Hos oss på glitter har vi TAG 3 BETALA FÖR 2 ! Hur bra är inte det liksom? WOOP WOOP!

Nu ska jag fixa håret och dricka mitt kaffe. BRB, som man säger här in cyberspace.

Ps, idag är en bra dag.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Carolina - Olina

Åh, du är sjukt grym vad jag har sett :D Jag vill inte säga att jag har slutat dansa utan tar en paus ;) haha nej men om sanningen ska fram så har jag inte haft pengar till det nu i år sorgligt nog men jag börjar ju jobba nu så då blir det att jag kan börja igen. Jag har en sån sjuklig abstinens nu så jag nästan vill gråta :P

2011-05-26 @ 08:42:41
URL: http://olina.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0