"spara på krutet"

Good morning, peeps!
Igår fick jag reda på att Micke kommer hem onsdagkväll, eftersom it's a red day på torsdag! JIPPI! Gissa om jag kunde somna gott efter det samtalet! Dessutom är ju jag ledig på torsdag också, perfekt!

Me love you ♥



Igår ställde jag klockan på promenad-tidigt, men när den ringde imorse så kände jag verkligen att jag behövde mer sömn. Just nu känns det tråkigt att jag inte pallrade mig upp, men men.. vad gör det om hundra år? Ska ju stångträna ikväll, så bäst att spara på krutet! Vill ju inte riskera att kräkas under uppvärmningen. Igen.

Nej, nu ska jag höja volymen på sterion och fixa facet! BRB.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

glitter såklart :D

2011-05-31 @ 11:47:34
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0