"min äckliga utväxt"

Mätta och belåtna.


Nu ska jag kasta i lite färg i min äckliga utväxt och mina eyebrowns (varför tänkte jag skriva elbows för? hahahaa sjukt kul). Någon som kan rekommendera en bra film förresten? Tänkte leva lite farligt och tanka hem någon bra rulle tills ikväll! Tips PLEASE! Helst action. Eller komedi. Eller drama. Vad som helst utom skräck, helt enkelt. Spank ya'll på förhand!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anonym

Elin färgar du ögonbrynen med hårfärg eller använder du speciell färg till det?

2011-05-19 @ 19:10:48
Postat av: Irene

Alltså, jag trodde på riktigt att det var en bild på ett köttsår först.... HAHA! Typ dog, men sen fattade jag. Läre nog skaffa brillor tror jag......

2011-05-19 @ 20:49:16
URL: http://stygglama.blogspot.com

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0