"mardrömsveckan"

Alltså, för i helvete, är detta mardrömsveckan eller?!
Tidigt imorse vaknade jag åter igen av tårar, denna natt handlade såklart också om Micke - han sköt på en ytis, och poliserna stoppade in honom i finkan i 8 år. Vad är det med min hjärna egentligen!?

Eftersom jag känner mig relativit pigg nu (somnade hur tidigt som helt igår!) tänkte jag ta en långprommis. MEN när jag såg regnvädret ute kände jag att "nja, det blir nog en omväg ner på stan för att hämta cykeln bara..". Mitt promenadpepp försvann ganska snabbt vill jag lova. Surt, sa räven.

Jag måste bara skriva lite om syrrans nya gadd! Jävlar så snygg den är! Blomranka från låret upp på magen! Så jävla snygg! Jävla jävla jävla snygg! Dock tycker jag det är tråkigt när folk ska skriva om att hon härmar någon i sin omgivning. Herreguuud alltså! Väx upp? Det är inga andra är du och ni som fokuserar på det där gamla grollet längre. My god!

Personligen så ser jag ingen likhet i deras tatueringar, no way!
Att du ens kan kommentera något sådant är ju bebisnivå! Are you blind?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sis

likheter på vad? fattar noll nu jag?

2011-05-14 @ 09:56:31
Postat av: sis

Okej NU vet jag ju lite mer vad du menade. Ja herregud vad ska man säga? Jag säger som Uffe: Orka :P



Kram kram!

2011-05-14 @ 14:07:27

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0