"Man skäms ju.."

Om jag hängde sängkläderna ute eller inne? Well, här är svaret:

Jag skyller på att Micke kom hem och meddelade att han skulle klippa gräset..

Lite tur i oturen där alltså!

Det blev ingen promenad tidigare imorse heller.. fick en släng av djävulens pannknack och blev liggandes i sängen tills Micke kom hem. Grät till och med en sväng, SÅ ont gjorde det! Tacka vet jag treo! Vad skulle man göra utan den?? Och ingen dusch har vi hunnit med heller, eftersom Micke bestämde sig för att trimma gården. "Man skäms ju.." tyckte han om vårt vildvuxna gräs.

Men snart (eller inte snart) är maten klar, het köttfärspaj ala elin, och efter den blir det definitivt en dusch! Har ju förbövölen morgonrocken på mig fortfarande! Det blir inte riktigt som man tänkt sig ibland alltså..

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0