"Köper ofta sånt från H&M"

God eftermiddag, peeps!

Jag har precis visat Micke dansrutinen vi kör på poledancen, och vad ska jag säga.. he didn't hate it ;) Nästa gång ska jag vara seriös med musik och kläder, så ska vi se om det blir en happy ending. Hee hee hee.

Nu ska vi hoppa in i duschen och sen blir det soffmys för hela slanten! Ta igen dom dagar vi vart ifrån varandra. Och vet ni vad? Jag köpte nya Body Scrub's från H&M idag också! Woohoo, smells fantastic! Coconut & Lime och Pear & basil. Löjligt billigt var det också - 29:90kr/st. Köpte även en saltvatten spray för 39:90. Är den dålig så spelar det liksom ingen roll.. var ju så cheap.

Jag gillar att ha fina flaskor i duschen. Det ska vara mycket att välja på. Köper ofta sånt från H&M - dom luktar ofta jätta gott, och sen är det ju ett extra plus att dom är billiga så man kan köpa många! Till håret då? Well, jag kör på hederliga Wella. Luktar smaskens dä å!

Förresten så måste jag bara berätta hur mycket jag ÄLSKAR JEANSEN jag fick av Sofia! Love, love, love them! Hela outfittan idag kändes bra. Kul på jul hörrni.


Som pricken över i:et på denna dag så serverade Micke mig tacos efter jöbbet. Fy satan så gött det var! TACO THURSDAY! En otroligt bra dag måste jag säga. Hoppas helgen fortsätter i samma stil.

Tjing tjong!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0