"hittade till Ida's blogg"

Det har gått en och en halv timme sedan jag skrev mitt förra inlägg om hur sugen jag var på att städa. Vet ni vad jag har gjort sen dess? Inte ett skit. Jag fastnade framför CSI och nu är det Grey's. Tänk så effektiv och produktiv jag skulle vara om varken dator eller tv fanns. Herregud, det går inte ens att föreställa sig.

Förutom att kolla tv och spelat på mobilen har jag slösurfat. Och med det menar jag läst bloggar, hängt på facebook och youtubat om HC som påstår att jordens undergång börjar på lördag. Anyways, åter till surfandet - jag hittade till Ida's blogg och fick se detta:

Jag blir fortfarande förvånad över att folk läser min blogg, och att folk tycker den är bra! Det är otroligt peppande att läsa era fina kommentarer och att se det jag såg på Idas blogg. BRA BLOGGAR. Man tackar, man tackar!

NU ska jag ta en till rostad macka med alldeles för mycket Bregott, och städa undan lite. På riktigt den här gången (dock har den där städmanin försvunnit, så det blir en gamla hederlig ställa-saker-på-plats-städning.. dammsög och skura gjorde jag ju igår).

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

Haha, nice! Läser din blogg typ två tre gånger om dagen, gillart som fan :D

2011-05-19 @ 07:26:49
URL: http://www.barbiebottom.blogspot.com

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0