"galet tråkig"

Hello everybody!

Började min morgon med att storböla idag. Hade värsta mardrömmen! Fy satan! När jag hade torkat tårarna var det dags för promenix! Blev en timme idag. Gött mos! Imorgon ska vi ut till valbo för powerwalk/joggning! Woop woop!

Idag har jag mina fynd-jeans och ett linne av märket Sinful.
Känner mig galet tråkig.. men men, thats life! Dagens look:

Älskar att det är ett stort tryck på ryggen! Har två andra linnen också, av samma märke. Och båda har stora tryck on the back. Nice nice.

Nu ska jag cykla ner till jobbet! Kör ett mjukispass idag på 5 timmar!
Och en sak till bara: Kan häckjävlen sluta blomma!? Den var finare grön..


Have a nice day in the sun!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0