"en snygg karl i arbetsbrallor"

Finns det något härligare än att vakna och det första man får se är en snygg karl i arbetsbrallor!? I don't think so! Mums! Tyvärr så ville han inte arbeta utan tröja. Inte heller inoljad. Äh, det duger ändå.


Äntligen kommer taket upp! Heja Myken!

Själv har jag inte gjort annat än att sminka mig idag, än så länge. Eller jo, mördat mitt öga med hårspray har jag hunnit med.. "Du måste skölja med vatten!" ropade micke "Aldrig i livet!!!" skrek jag tillbaka. Fan, jag hade just blivit klar med sminkningen. Aldrig att jag sköljer facet med vatten då! Det finns inte i min värld. Dessutom överlevde ögat ändå.

Jag har ju glömt bort att visa er min nya plånbok!

Finns i vitt också! 99:90 riksdaler. Kom och köp!
GLITTER såklaaart! Vill ni få 25% rabatt på en vara? Bli medlem i CLUB GLITTER! Gå in HÄR och regga dig NU NU NU! Hos oss in gefle såklaaart!

Nu ska jag get dressed for success. Det blir helt klart jeansen idag igen.
Trodde ni något annat eller? BRB!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

Snygg plånka! visa hur det ser ut innuti också. Mycket fack för korten elelr så? =9

2011-05-21 @ 17:42:35
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0