"Dagen look"

Jag inser att en treo inte kommer hinna lösas upp innan det är dags för mig att trampa iväg.. så jag får ta en alvedon på jobbet istället. Den tanken fick mig inte alls på bättre humör. Vad som däremot fick mig på LITE bättre humör var när jag drog på mig jeansen från Carlings.. dom sitter inte alls åt i midjan längre! När hände detta? Bra.

Dagen look med en stänk av pannknack:

Haha, det ser nästan ut som att jag ska börja gråta.

jeans från carlings.
zipper från carlings.
linne från hm.
trosor från lindex.
bh från h&m.
hårsprat från proffs.
strumpor stulna från östanbo.
..något mer ni vill veta?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0