"crazy inlove"

Värmeslag till tusen!
Kofta + långklänning + strumpbyxor + träningsbyxor + cykla uppför brynäsbacken = ingen bra kombo när tempen visar närmare trettio grader. Bara så att ni vet.

Tiden flög förbi idag på jobbet - skönt. Men framåt stängning tappde jag fokus och råkade slå mig själv i magen med en kvittorulle så att jag tappade andan, samt gick in i en dörr så att jag nästan började blöda. Jävligt smutt.


I helgen så har Micke varit extra gullig med underbara ord och mjuka kramar. Oj, så gay det lät. Det jag vill säga är att jag ibland glömmer bort att han faktiskt älskar mig lika mycket som jag älskar honom. Crazy inlove! När vi är tillsammans kan vi inte hålla tassarna borta från varandra, och fjärilarna i magen berättar för mig att jag fortfarande är helt galet kär. Precis som han är kär i mig. Precis som det var för 1½ år sedan! Precis som det alltid kommer vara. ♥


Badminton mästaren igår! SOM jag längtar till nästa helg!!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sis

Fyfan va härligt sis! Å jag börjar fatta vad den känslan innebär....! :-D

Kram

2011-05-09 @ 22:15:51
Postat av: Dijana

Det är så roligt att läsa om din lycka Elin! Är så jävla glad för din skull!

2011-05-10 @ 12:16:52
URL: http://dijanahusamovic.blogspot.com

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0