"brudar som läser min blogg som suckar"

Sminket är klart, nu är det bara håret kvar.. tänk om man vore kille alltså.. jisses vilken tid man skulle spara! Okej, nu finns det säkert brudar som läser min blogg som suckar och tänker "jag använder aldrig smink, jag är snygg naturlig." Men hallå! Vakna! Jag lovar och svär att ni skulle vara snyggare med lite foundation, mascara och rouge på kinderna! Promise! Lika som att salt lyfter smaken i mat, kan smink lyfta fram det bästa in your face! eller nåt i den stilen..

IF LOOKS CAN KILL, THEN MY STYLE MIGHT BOTHER YOU.
- Imma do it, Fabolous.


Morgonrocks-elin med pretto-frilla!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0