"bästa"

Efter mitt senaste inlägg tog jag en varm dusch och spolade bort alla spår av tårar i avloppet! Andas. Tänk. Fokusera. Nej, jag kunde inte komma på vartifrån ledsamheten kom från, inte specifikt. Torkade bort några frustrations-tårar. Efter duschen ringde Sofia, och vi surrade lite - mer tårar - och sen ringde jag till micke och telefonmyste.

Jag har dom bästa vännerna och den bästa pojkvännen! ♥

Nu håller jag på att tanka ner lite ny musik från Natalia Kills och ska ta en lugn och sansad kvällsprommis till studion och cykeln. Det kommer bli skönt. Seriöst.

Hur det kan bli va? Så mycket tårar för vad... en cykel? Nej, cykeln var bara pricken över i:et denna kväll. Nu känns det iallafall bättre efter att ha lättat på trycket. Ibland så rinner bägaren bara över, och då måste man få bli lite... knäpp.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

Det är bara att gråta på! Blir alltid bättre efter det. Grina en skvätt idag jag med när jag hade ringt ett samtal... haha, vet inte varför jag gjorde det men jag blev tydligen lessen och jag tänkte inte försöka hålla inne nå tårar !haha

2011-05-26 @ 17:17:14
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0